~Kavarás Az Életem~

~Kavarás Az Életem~

1.Évad 2.Rész

2017. szeptember 01. - dakosgergo04

 

~Kavarás Az Életem 1.Évad 2.Rész~

°2017.09.01°

Matyi: Új év... Gondolom megint én leszek a kis különc, a nyomi stréber, hasonlók.. Megszoktam, de ez már részletkérdés. Most megyek le ne késsem a a villamost.

Zoé: Ez nem lehet igaz! Első nap, és már el is ment előttem a busz..
Ottó: Mi a baj drága? Csak nem lekésted a bu...
Z: Te mit képzelsz magadról? Kémkedsz utánam?
O: Dehogyis, csak én is pont erre jártam...
Z: Aha persze, persze.. Hogyne.. Na most menj el, nem értem miért nem tudod megérteni hogy..
O: Hogy mi?
Z: Hogy Utállak! Na most takarodj!

Viki Néni: Na úgy látom összegyűltünk mindannyian, akkor le is ülhetnénk, Az új tanulókat kérném álljanak fel, és pár szóban mutatkozzanak be.

(Új Diákok: Kriszti, Dalma, Peti)

Dalma: Hát mit is mondhatnék...

*

Zoé: Azért elég kemény az új tesitanár nem?
Kinga: Az! Szerencse hogy nem minket tanít...
Z: Hát ja, meg ott a töri tanár..
K: Kiráz a hideg, ha eszembe jut. Na de Viki néni még mindig olyan kedves amilyen volt...
Z: Igen, ezért jó is, hogy nem lajos bá lett az ofőnk..
K: Azért ő se olyan rossz fej..
Z: Hát nem, de maradjunk annyiba hogy Viki néni a legjobb tanár..
K: És neked bejönnek az új osztálytársak?
Z: Nincs velük bajom, nem nagyon ismerem őket, de mintha Kriszti ismerős lenne valahonnan...
K: Peti, az aztán helyes egy srác.. Na de Bence, nekem csak is ő van, senki más..
Z: Tudom, tudom, igen.. Most újra együtt vagytok, nincs megállás...
K: Ezt meg hogy érted? Várj valaki írt..

 

*messenger*
Karcsi: Szia Kinga! Megtennél valamit?
Légyszi gyere a tornateremn elé,
még ebben a szünetben,
szeretnék veled beszélni valami-
ről. Ott várlak! Ja és légyszi ne
szólj erről Zoénak! Köszi! Karcsi!

Zoé: Ki írt?
Kinga: Se, senki, most mennem kell!
Z: De kinga, várj!

...A Következő Rész Tartalmából...

Kriszti: Zoé, te vagy az... ?
Úristen de rég láttalak, mi van veled?

A bejegyzés trackback címe:

https://kavarasazeletem.blog.hu/api/trackback/id/tr1812745656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása