~Kavarás Az Életem~

~Kavarás Az Életem~

Rólam

2017. augusztus 06. - dakosgergo04

Nos igen, akármennyire is furán hangzik, 12 éves vagyok. Az ötlet pedig úgy jött, maga a történet, hogy.. Szeretek írni, nemrég kezdtem el hobbiszinten történeteket írni, meg külömböző ministorykat, de úgy döntöttem, elkezdek egy kicsit hosszabb történetet... De ha már van egy hosszabb történeted, akkor miért ne osztanád meg az olvasókkal. És itt tartunk most, hogy ezt a sorozatot írom.. Amit még érdemes tudni rólam, hogy az írás mellet szeretek fotózni is És a nevem Gergő,Nincs más, amit elmondhatnék úgyhogy ennyi is lennék én.. A Sorozatról pedig a "A Sorozatról" menüpontban olvashattok! További jó olvasást az oldalon! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kavarasazeletem.blog.hu/api/trackback/id/tr4912723624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása