~Kavarás Az Életem~

~Kavarás Az Életem~

1.Évad 1.Rész

2017. augusztus 31. - dakosgergo04

~Kavarás Az Életem 1. Évad 1. Rész~

2017.08.31.

ZOÉ Ennek is vége lett... Nem értem, miért volt ilyen rövid a nyár, még egy hónapot simán bírtam volna, bár nézzük a jó oldalát, új tanév, új remények... Kinga és Bence között jól alakulnak a dolgok, csak én maradtam egyedül.. Ottó azóta is zaklat, egyfolytában... Nem értem mi baja.. Közöltem vele hogy hagyjon békén, de nem érti meg... Karcsi nem beszél velem, hívom, írok neki de nem válaszol.. De majd a suliba megpróbálok vele beszélni, hátha... Új tanév, új remények...

KINGA Nem is értem hogy élhettem túl ezt a nyarat...Először a feljelentés, utána apa... De szerencsére, egy lábtörrésel megúszta. A Nagymamás "kiruccanás"-ról meg ne is beszéljünk... De apa már jól van, ez a lényeg.. Bencével is jól alakulnak a dolgok, bár most eléggé maga alatt van, ez a válás miatt... Sajnálom, amin most megy keresztül az valami szörnyű... Na mindegy, majd a suliba megvígasztalom... De most megyek beszélek Zoé-val, ő mibe jön az évnyitóra...

*felhívja*
-Szia Zoé!
-Szia!
-Te mibe jössz holnap?
-Egy fehér blúz, és fekete szoknya, te?
-Éppen ezért hívtalak, nem tudom, mit válasszak... Segítenél?
-Persze.. Szerintem a legjobb választás...

BENCE Örülök, hogy Kinga ennyit aggódik értem, de megvagyok... A végén eldőlt, anyuval élek tovább, aput meg csak hétvégen látom... De így se rossz, jobb mintha soha nem láthatnám... Na mindegy majd lassan elfelejtjük a dolgot.

KARCSI Nem értem Zoé mit képzel magáról, majd ő itt azt hiszi vak vagyok... Egy idő után úgy is észrevettem volna hogy másssal kavar... Ez az Ottó meg.. Mindegy, ne beszéljünk róla.. Majd valahogy csak elfelejtem...

...A Következő Rész Tartalmából...

Zoé: Te mit képzelsz magadról, húzz el! Nem értem miért nem tudod meg érteni hogy utállak...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kavarasazeletem.blog.hu/api/trackback/id/tr9512723638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása